מה כולל סיור וירטואלי למלונות?

בתי מלון מתמודדים במאה ה-21 עם אתגרים רבים ומורכבים. רף הציפיות של האורחים עולה באופן קבוע ומה שהרשים אותנו רק לפני 10-20 שנים פשוט כבר לא מספיק כיום, התחרות הופכת קשה יותר ויותר כשבין השאר נכנסו לזירה גם דירות ה-AIRBNB, הרגולציה תמיד מכבידה – ולכן חשוב לנקוט בכל הצעדים האפשריים כדי להתקדם ולהמשיך ליהנות מביקוש נרחב ורווחים. אחד הצעדים המומלצים במיוחד הוא הפקת סיור וירטואלי, ובעמוד זה תמצאו מידע מפורט לגבי השירות החדשני.

סקירה מפורטת של כל המתקנים והחללים ברחבי המלון

המרכיב הראשון של סיור וירטואלי בבית מלון – בין אם מדובר על מלון בוטיק, מלון שהוא חלק מרשת גדולה, מלון ותיק או מלון חדש – הוא מעבר על כל המתקנים והחללים שהוא מציע לאורחים. הבסיס הוא כמובן סיור בחדרים השונים, אם ישנו גג מעניין הוא ייכלל כמובן גם כן בסיור הווירטואלי, כשבמלון פועלת מסעדה אפשר לסייר בה, לרבות במטבח כך שתוצג גם ההתרחשות הקולינארית מאחורי הקלעים, ועוד אופציה היא מבט אל המלון מבחוץ – ובפרט כשהוא שוכן במבנה מעניין.

הצגת האווירה במלון

כל סיור וירטואלי במלון עשוי להיות חוויה מוחשית מאוד, בתנאי כמובן שהפקת הווידאו מופקדת בידיים מקצועיות ומנוסות. במצב כזה, הסיור הוא לא "רק" מבט אל המראה של כל חלל ברחבי המלון אלא גם מפגש עם האווירה השוררת בו. סיורים וירטואליים מוצלחים יכולים להעביר באופן מדויק את האופי של המלון, ואפילו אופי שונה לכל חלק בו. הסיור מעורר מיד את התחושות הרצויות אצל המתעניינים, כשלמשל הם יכולים להתחבר לשמחת חיים, ליוקרה קלאסית, לאווירה צעירה או לכל הוויה אחרת.

סיור וירטואלי ככלי שיווקי אפקטיבי להפליא

אם בעבר, בחלק גדול מהמקרים, תיירים בחרו מלונות על סמך המלצות, היום המציאות שונה לגמרי. גם המצב ששרר במאה הקודמת, כשאנשים היו חוזרים שוב ושוב למלונות שהם כבר מכירים ויודעים שאפשר לסמוך עליהם – לא קיים יותר. רוב בני האדם אוהבים לחדש ולהתחדש, ומצד שני רוצים לוודא שהחופשה תעבור אליהם במקום שהם יוכלו באמת להתחבר אליו. בהתאם הסיור הווירטואלי הוא כלי שיווקי אפקטיבי להפליא – הרבה יותר ממילים, משכנעות ככל שיהיו, והרבה יותר מתמונות, מרהיבות ככל שיהיו. למעשה הסיור הווירטואלי מפיח חיים באתר, בחשבונות ברשתות חברתיות ובכל מקום שבו הוא מוצג, ולכן מושך אורחים רבים.

תכנון מוקפד והפקה מושקעת

על-מנת למצות את הפוטנציאל של סיור וירטואלי 360, חשוב להפקיד את עשייתו בידיים מנוסות. המחשבה שכל מה שצריך כדי לייצר סיור מרשים הוא מצלמת וידאו שגויה – נדרש תכנון מוקפד כך שהחוויה שיעברו הצופים תהיה בדיוק זו הרצויה. דגש נוסף הוא יישום מדויק של כל הרעיונות, גם בהיבט הטכני וגם בהיבט התוכני, על-מנת שהמוצר המוגמר יציג את המלון באופן המחמיא ביותר שיש.

© כל הזכויות שמורות לאתר הום 4 יו - האתר לעיצוב הבית2024

Home4U
Logo
Enable registration in settings - general
חייגו עכשיו דילוג לתוכן